Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

söndag, september 09, 2007

Kalas

Igår var jag på Faridas 50-årsfest här i Danderyd. Det var en mycket trevlig fest med många glada skratt, bra tal o sång, god mat och slutligen härlig dans till levande musik.

Eftersom det var smokingfest var jag tvungen att hitta något nytt att ha på mig.
Jag hade turen Thalia hade rea så det till vänster hade jag på mig därtill härliga skor som det var underbart att dansa i.

En kul natt. Klart att man skall fira 50-årsdagen!

Gå in på Thalias hemsida. Titta på klädkollektionen. Tredje raden, bild 2 påminner om min överdel.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tjusigt, klart man ska fira,
ditt 50-årskalas har jag inte glömt ännu.

P.S.
Finnarna vann Finnkampen :)

8:30 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Heja Finland

8:31 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Firar man så har man ett minne för livet, njuter fortfarande av min fest.
Vaddå finnarna vann? Knappt herrarnas men de svenska damerna vann överlägset. Heja Sverige!

8:38 em  
Anonymous Anonym said...

Roligt att få en anledning att klä upp sig ordentligt! Snyggt!

10:34 em  
Blogger Ingrid E said...

Annebelle! Det var verkligen kul att klä upp, det sker inte så ofta och dessutom i något riktigt snyggt till ett vettigt (nåja) pris.

10:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home