Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

onsdag, september 05, 2007

IRL

Nu har jag varit i Göteborg igen. Orsaken var denna gång den absolut tristaste; begravning av en kär anförvant. Det blev en fin stund, tillsammans med andra som också älskat henne. Vid denna typ av sammankomst får man träffa många som man inte sett på många år. Det är trots allt väldigt roligt att ses igen.
Passade på att träffa några vänner. Det blev en fika hemma hos Annika och Bertil tillsammans med Hannele som vi lyckades få in till stan från hennes älskade Hisingen. Det var länge sedan vi sågs i verkliga livet, på tiden!
En jättetrevlig eftermiddag med mycket gott bl a Läckökringlan som Hannele hade med.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Visst var Läckökringlan god, trevligt att träffas (tandläkaren, sköterskan och hygienisten skrattade idag, för jag hade råkat säga att jag ogärna lämnar Hisingen :)

7:37 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Läckökringlan var jättegod!
Hur skall detta sluta: två dagar i rad inne i centrala Göteborg!

7:48 em  
Blogger Kinna Jonsson said...

Vilken häftig kringla Hannele gjort. Roligt att se att ni är vänner IRL också. Tråkigt med begravning, men flera begravningar minns jag ändå som ljusa då man tänker på den som gått bort och minns tillsammans.

3:02 em  
Blogger Ingrid E said...

Kinna! Verkligen häftig kringla som Hannele inhandlat på Coop. Denna begravning tillhörde de ljusa med många ljusa minnen.

4:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home