Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

lördag, september 01, 2007

Höst Sigge 5

Så är det då dags för första höstmånaden, september. Hösttemperatur har vi redan haft i några dagar. Kan inte för mitt liv påstå att jag gillar det. Jag hoppas på en höst som de senaste två dvs varm och skön. Vintern klarar jag mig utan.
Det gäller att inte deppa ihop för att hösten kommer utan se till att det händer många trevliga saker. Idag skall jag hem till Sigge på middag och fira att han idag fyller 5 år. Grattis lilla gubben! Åren går fort, det var inte länge sen du var valp.

2 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Alltid trevligt med födelsedagskalas, hösten är ju den finaste årstiden med frisk luft och alla vackra färger.

9:34 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Håller med dig ang kalas men ej om hösten. Dock varma, soliga höstdagar är helt OK.

11:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home