Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

torsdag, augusti 09, 2007

1 år!

Idag fyller min blogg 1 år! Det firar vi med några röda rosor från framsiderabatten (första bilden var en Peaceros).

Stort TACK till Hannele som visade hur man gör och inspirerade mig till att starta.
Jättestort TACK till er som tar er tid att lämna en kommentar på min blogg.
Med idag har det blivit 220 inlägg och jag har fått 331 kommentarer. Jag sparar alla, utom mina egna i en särskild mapp i outlook. Jag hoppas att även i fortsättningen få många kommentarer.

Från början var min målsättning att lägga ut något ett par dagar i veckan. Jag har dock kommit på att det går fort att fixa till bloggen och att det är roligare med en uppdaterad blogg så nu försöker jag lägga ut något varje dag, bara jag är hemma.
Jag vill är att min blogg skall vara positiv. Det gnälls så mycket så Ingrids blandning behövs inte också i gnällkören, däremot skall den inte vara allt för mesig. Ibland måste man säga ifrån!
Som ni märker så gillar jag att fotografera. Ett foto säger mer än tusen ord heter det och jag vill visa upp hur min omgivning ser ut istället för att skriva en massa ord.

Slutligen kan jag konstatera att Ingrids blandning är mindre politik än vad jag trodde att det skulle bli. Mycket trädgård, den är alltid fotovänlig. Och inte kunde jag ana för ett år sedan att jag skulle bryta fotleden och vara överlycklig över bloggvärlden som gav mig mycket och fick gipsdagarna att gå.

VÄLKOMMEN TILL INGRIDS BLANDNING!

8 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Grattis på 1-årsdagen! Visst är det kul att blogga, en vänlig värld, där man får berätta och prata om precis det man tycker är kul, ha en bra fortsättning på dagen.

12:56 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Tack! Viktigt att vi fortsätter med den vänliga tonen och visar på hur man kan ha kul. Även tanter!
Kram!

1:01 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Ingrid. Man får gratulera då på ettårsdagen alltid roligt med lite fest.. bloggen är en grej som man kan ha stor glädje av Se på Filifjonkan man får utlopp lite för vad som händer och barnasinnet med samt får tala med folk kors och tvärs.Det är lagom...Positiva bloggar gör en lite gladare men negativa ingår också i livets väv..man får ta det för vad det är. Men som sagt trädgård och blommor är härligt se bara som du själv konstaterat att Hannele i sitt paradis där är ett ställe man blir väldigt glad på med.Ha en bra fortsättning på din ettårsdag ..sniffar lite på dina rosor ahh luktar gott,,

1:57 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis till en fin blogg på 1-årsdagen!

2:05 em  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Jag är mycket imponerad av din blogg. Du verkar vara mycket datorkunnig och du använder din kunskap till att göra en mycket trevlig blogg som man blir glad av.
Bloggen är precis som du skriver, en grej man kan ha stor glädje av.

Annebelle! Tack! Och jag gillar också din blogg.

10:44 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, många tror att bara ungdomar bloggar :)

10:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Grattis, grattis!! Du har fått mig att kolla på bloggar från olika ställen. Vi ses väl snart.
Annika

11:39 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Alla bloggar idag. Finns för alla smaker.

Annika! Tack! Kul att du hittar till andra bloggar. Det skall bli kul att ses igen!

11:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home