Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

onsdag, april 11, 2007

Vårfint

Idag har kommunen varit här och sopat upp sanden från gata och trottoar. Nu är det alltså vårstädat ute. Nu kan man sätta igång och tvätta fönster... Inget att skylla på längre. Idag kan man dock inte putsa eftersom det blåser rätt så rejält. Äntligen är det också varmare och sol. Passar bra eftersom jag ikväll skall på Solvalla! Får se om turen är med mig.
Blå- eller Vitsippa? Den botaniker som förr skötte min portrabatt har planterat denna sötnos.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sopbilar är ett säker vårtecken.

hälsar
inlinesåkaren

11:06 fm  
Blogger Ingrid E said...

Ja dessa fula bilar är hjärtligt välkomna på våren. Åker du inlines? Skulle jag aldrig våga med min dåliga balans.

3:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home