Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

söndag, april 08, 2007

6 månader idag

Så här såg min stackars fotled ut idag för sex månader sedan. Detta efter att ha halkat omkull i skogen.
Nu har jag en halv järnaffär i fotleden, platta, skruvar o muttrar. De känns ibland.
Nu är jag rätt så nöjd för jag går bra. Haltar inte alls. Lite svullen blir jag fortfarande så oftast har jag stödstrumpa. Balansen är det fortfarande problem med men det blir bättre för varje dag. Jag får räkna med ett halvår till innan jag är bra i fotleden och slipper känna av den.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Inte släpper dom in dej i något flyplan med den foten...
Sonen fick inte ens ha linssopppa med sej.

5:49 em  
Blogger Ingrid E said...

Inga problem! Vi (spikarna o jag)har redan varit ute o rest utan några som helst problem. Flytande saker större problem.

6:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home