Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

måndag, april 09, 2007

Påskslut

Det tog nästan en månad för dessa Narcisser att slå ut.

Sista påskdagen. Jag har arbetat färdigt för denna gång och skall idag o ikväll ägna mig bara åt att slappa. Lyssna på Dylan på Debaser och läsa lite. Imorgon är det dax att gå upp för att sammanträda.

Påsken 07 går väl knappast till historien som en höjdare. Delvis för att jag arbetade, det var dock trevligt och lugnt på jobbet, men framförallt för att det var så kallt. Efter de fina dagarna förra veckan tog vi ett steg tillbaka vädermässigt. Speciellt i morse när det snöade när jag skulle cykla hem från jobbet. FY!

Idag ger jag Lotta en stor bukett gula Narcisser på hennes födelsedag!

Mininarcisser från min granne, planterade i höstas

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

De är jättevackra de små minisarna...
Trevlig blogg du har här.

4:29 em  
Anonymous Anonym said...

Ljuvliga blommor! Tur att Du mår bättre nu. Syn att vi inte kunde råkas och att konserten inte blev som Du hade tänkt Dig.
Kram Annika

4:44 em  
Blogger Ingrid E said...

Christina TACK! Kul att du hittade hit!

Annika, det var jättetrist (för mig) att vi inte fick träffas pga förkylningen men det går nya tåg så snart ses vi nog igen. Sista ordet är inte sagt vad gäller årets Europaturné för Dylan!
Kram!

5:43 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Denna påsk har ju påskliljorna hunnit med,
Lotta får väl en liten bukett från mej med.

10:08 fm  
Blogger Ingrid E said...

Det har du rätt i, Hannele. Tom här i Stockholm hann påskliljorna slå ut till påsk.

12:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home