Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

fredag, april 06, 2007

Långfredags...kul

Långfredagen årets tråkigaste dag har i år varit riktigt kul! Jag har nämligen förenat två av mina intressen; trädgård och Bob Dylan. Äntligen tog jag hand om mina inköp från trädgårdsmässan. Planterade om Fuchsior o Pellisar och satte fröer, bestämnde mig för att ge pluggboxen en chans till. Ett trevligt arbete för samtidigt så lyssnade jag på bootlegen från konserten i Debaser Medis. Underbart! Klart godkänt ljud bl a störs man inte av bastrumman som man tyvärr gjorde på konserten. Och det svänger! Svårt att stå still ibland.

Sedan blev det lunch med senapsill o ägg. Nu skall jag fortsätta med en kopp te och ligga på soffan och lyssna på talbok innan det är dax för middag.
Det sägs att Vintergäck inte är bra ihop med Krokus för Vintergäcken förstör för Krokusen. Tur att mina växter inte känner till det!

2 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Låter som en riktigt bra långfredag. Bortskämda som vi är, blev vi bjudna på god fisklunch hos dottern. I morgon blir det sillfrukost med ägg, mums.

8:11 em  
Blogger Ingrid E said...

Låter mumsigt. Dottern är duktig på matlagning så det var säkert en jättegod och kanske lite annorlunda fisklunch. Och så gott det är med sill!

2:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home