Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

onsdag, mars 14, 2007

Cykeltider igen

Äntligen har jag börjat att cykla igen. Det har jag inte kunnat göra sedan början av oktober då jag bröt fotleden. Trots att balansen fortfarande är dålig så går det alldeles utmärkt att cykla. Härom kvällen blev den första korta cykelturen till Fribergaskolan, Danderyd. Glömde dock hjälmen då vilket noterades eftersom jag alltid cyklar med hjälm annars.
Nu är jag på mitt arbete och skriver detta. Hjälmen är med. Återanvänder ett foto på cykeln från när den var ny i augusti 06.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Härligt, vårigt. Glöm inte hjälmen.

7:13 em  
Blogger Ingrid E said...

Lovar! Hjälmen på. Tar det försiktigt med tanke på min dåliga balans. Underbart med vår!

8:59 fm  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Maken har varit lite slarvig med hjälmen sista tiden..

5:06 em  
Blogger Ingrid E said...

Hälsa honom från mig att hjälmen skall vara på! Här i Danderyd är det fortfarande halt dvs snön är borta men sanden är kvar och det är lätt att slira på den.

7:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home