Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

lördag, oktober 31, 2009

Tänder ljus

Så här i Allahelgonahelgen tänder jag ljus och tänker på alla kära o nära som inte längre finns med oss.
Det är ljuset Vinga fyr som jag fick i julklapp av Lotta som nu får brinna. Jag var ju osäker på tidigare om jag skulle tända ljuset. Under sommaren har färgerna bleknat något så nu tyckte jag att det var dags att tända det och det brinner så fint.
Ser fram emot ikväll när det blir höstsoppa med goda vänner här i området.
Hoppas att alla får en trevlig afton!

6 Comments:

Blogger Resa med Herbert said...

Hej Ingrid!

Ja det är mysigt med ljus och helt rätt att tända dem så här i Allhelgonatid.

Jag önskar dej en mysig kväll i glada vänners lag.

Irene

5:55 em  
Blogger Fru C said...

Soppa, ja det passar att värma magen med, precis som levande ljus värmer själen.
Trevlig helg!

5:58 em  
Blogger Anna tassar in.. said...

Mmmm så fint Ingrid och gott och allt...

6:17 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Ha en mysig afton.

7:55 em  
Blogger Ingrid E said...

Irene, Fru C, Anna Hannele!
Ja det blev en trevlig kväll med goda o värmande soppor. Hoppas att ni själva hade trevlig helg.

2:30 em  
Blogger Ingrid E said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

2:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home