Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

lördag, juni 06, 2009

Nationaldagsfirande

Så lämpligt det är att fira vår nationaldag 6:e juni när naturen är som vackrast. Älskar den skira grönskan och att så mycket blommar nu. Synd att vi inte kunde fått lite mer sol o värme också.
Har firat dagen hos goda vänner som bjöd på mycket god brunch. Värdens slips tycker jag är mycket tjusig. Tyvärr så syns det inte att flaggan på slaget har lampor som blinkar.
Idag fyller mina favorittvillingar, Cecilia o Carl 9 år. Tror att de skulle gilla de goda o fina kakorna. GRATTIS!
Nu laddar jag o håller tummarna för Sverige i kvällens match. Fram med flaggorna!

6 Comments:

Anonymous annebelle said...

Oj, vad blågult härligt det är här hos dig. Jag har firat nationaldagen med att viga några brudpar. Ha det gott.

8:08 em  
Blogger NinaH said...

Häftig firande & fyndigt värdfolk!;-)

9:53 em  
Blogger Ingrid E said...

Annebelle! Klart det ska vara blått o gult idag! Trevligt att par vill föreviga dagen med bröllop.

Nina! Mysigt firande o kul med värdfolk som passar på att göra det extra roligt.

11:06 em  
Blogger Resa med Herbert said...

Hej Ingrid!

Det såg ut som du hade en trevlig 6 juni. Dom kakorna, dom ser mycket goda ut du.

Må gott, önskar Irene

4:34 em  
Blogger Ingrid E said...

Irene! Ja det var trevlig 6 juni. Kakorna var jättegoda men jag vågade inte ta mer än en.

7:02 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Trevligt firande, här blev det jordgubbar med Finska Vänner.

9:01 fm  

Skicka en kommentar

<< Home