Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

söndag, juni 07, 2009

Delat och röstat

Fick ett par härliga timmar i solen när jag delade ut valsedlar vid min vallokal. Sedan var det min tur att rösta. Gunnar Hökmark fick mitt kryss.
Det kom en jämn ström med röstande. Förmodligen fler röstande än förra gången.
Moderaterna var enda parti som delade ut valsedlar vid min lokal. Roligt att många väljare kom med glada hejarop o dessutom var det många som berättade vilket parti de röstat på!
Nu hoppas jag på trevligt resultat i kvällens valvaka.
Vallokalerna har öppet ända till kl 21 ikväll.

3 Comments:

Blogger Anna tassar in.. said...

Jepp jag har röstat jag med..det stod ingen och delade ut valsedlar dock..jag tycker dom kunde göra det lite gladare med musik och kanske kaffe..men här satt tre herrar och såg allvarliga ut..ja ja..seriösa saker är det..men Anna ho vill ha lite god stämning hon.

6:32 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Vi diskuterade samma sak där jag stod, dvs att det kunde vara lite roligare vid vallokalen. Självklart skall det gå rätt o riktigt till men gärna något kul också.

7:00 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Visst är det toppen att valdeltagande har ökat. Sverige kan ju inte stå utanför, miljö och annat måste vi samarbeta med.

9:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home