Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

tisdag, december 30, 2008

Julkul

Julen i Väst tillbringar jag först i Göteborg och sedan juldagarna på Onsala. Det blir många träffar med goda vänner och mycket gott att äta o dricka.

Till det absolut bästa med julen är barnen. Jag besöker min brorssons familj o får njuta av dessa tre underbara. Tvillingarna börjar bli stora nu, 8 år o andraklassare.
Julaftonens karamell är definitivt Eline 1½år som hjälpte tomten att till rätta. Så söt o go. Inte ett gnäll på hela långa julaftonen. Julen är väl knappast den nyttigaste helgen vad gäller mat o godis. Åt för hela året. Tur att vi är många som delar på det.

4 Comments:

Blogger Anna tassar in.. said...

Mmmm så mycket godis...goda små barn..härligt...ja nu är det nya tag efter all julmat...bara lite nyår med..då måste man ju festa..

3:04 em  
Blogger Resa med Herbert said...

Hej Ingrid!

Ja visst är det ljuvligt att fira jul med barnen!

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR! önskar jag dej.

Irene

9:43 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Du ser ut att haft det bra.

11:10 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Känner inte igen mitt midjemått så det blir bantardagar men först skall nyåret avklaras.

Irene! Barn är julens bästa krydda, de sätter verkligen piff på julandet.

Hannele! Jag har haft det jättebra!

GOTT NYTT ÅR till er alla!

11:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home