Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

måndag, juli 07, 2008

Promenadutflykt

Igår var det perfekt promenadväder och det bar iväg till goda vänner i Sollentuna. Det är lite längre bort än Sätra Ängar.
Det var roligt att se huset och framförallt trädgården i högsommaren. Trädgården har verkligen blivit fantastisk. Kul eftersom jag såg tomten från början.
Relativt nytt är lusthuset för regniga dagar. Jättemysigt.

Utsikten är verkligen maffig med Edsviken nedanför och Kista Science Tower långt där borta. Åt andra hållet ser man Sollentuna med sitt centrum. Härligt att bo så grönt.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så trevligt man kan ha när man svävar runt i bloggvärlden.. då får man se så mycket. Härlig blogg du har.

6:06 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Välkommen och tack! Nu i denna vackra tid är det enkelt att blogga. Välkommen åter!

6:14 em  
Blogger Eva Agnes said...

Ja, jag skulle inte tacka nej till att bo så. Helt underbart. Men det bästa är väl det vackra och notalgiska lusthuset.
Kul med amen som hittade grottorna tack var min kommentar.
Kan bara inte minnas vad jag skrev...
Kramar Eva Agnes

9:09 fm  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Vilket mysigt lusthus.

9:41 fm  
Blogger Ingrid E said...

Eva Agnes! Visst bor det fint och lust huset är en pärla. Tack vare dina kommentarer hittade hon också graven och korset.

Hannele! Verkligen! Ett sådant, med den utsikten, skulle man ha.

8:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home