Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

tisdag, december 11, 2007

Stockholmsbesök

Har haft trevligt besök från Göteborg. De hade vunnit biljetter till Springsteens konsert här igår. De var mycket nöjda med konserten. Själv arbetade jag men fick Bruce Springsteens senaste CD Magic som jag nu lyssnar på med förtjusning.
Vi hann igår med ett besök inne i Stockholm. Stökigt i trafiken genom Nobelutdelningen men för övrigt en mysig dag i diset o mörkret. Vi besökte lite roliga affärer och hittade denna marsipanbåt i Nybroviken. Det blev inget besök ombord för vi är inga marsipanfan. Men den var trevlig att titta på och jag har aldrig sett den förut.

6 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Det var 1981 jag hörde Bruce Springsteen sist

8:22 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Ja åren de går. Har aldrig hört honom live, håller mig till Bob Dylan.

11:27 em  
Anonymous Anonym said...

numera lyssnar jag ibland gratis utanför Scandinavium

8:38 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Kul att kunna lyssna utanför men det är bäst vid scenkanten!

8:52 em  
Blogger Filifjonkan 1 said...

å marsinpanbåt säger du vad mysigt dit hade Filifjonkan gillat att gå och titta lite och kanske köpa sig en riktigt fin marsipangris till gottejulbordet,, Ja Bruce the Boss hans The Seeger sessions är med toppbra session är också en toppen
Magic gillade jag sådär...men konserten hade också varit mysigt att få gå på... Ja ni har mycket kul runt ikring er i de stora städerna

9:24 em  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Visst har vi stort och trevligt utbud i storstaden. Önskade att jag hade mer tid till allt som erbjuds. Konserter som Bruce är en upplevelse.
Så filifjonkan gillar marsipangrisar. Här på båten hade de säkert många fina.

9:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home