Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

måndag, december 10, 2007

Julmarknad Vaxholm

Igår hade jag en mycket trevlig andra advent i Vaxholm.
Vi började med att äta på Magasinet. Medan vi åt så kom en skur, i övrigt var det uppehåll.
Efter maten gick vi i affärerna och på Lions julmarknad. Här fanns det mycket att titta på, smaka på och köpa. Tabletter med julmotiv till mitt köksbord hittade jag och de fick följa med mig hem.
Tidigare har jag varit i Vaxholm på sommaren men detta var också en bra upplevelse, gör jag gärna om.

3 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Jag älskar julmarknader, har väl besökt tre, nej fyra.

10:34 em  
Blogger Filifjonkan 1 said...

God tisdag på dig, Ja det var en riktig dag för julmarknader denna helg tror alla varit iväg någonstans
Lite grejor fick du med dig hem också ja de har mycket frestelser bland stånden, Waxholm är ju lite speciellt väldigt vattenära. Det är just en sommarstad så där för båtfolket minns Rindöfärjan där faktiskt från min ungdomstid

9:43 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Det blir en del julmarknader i år, kul med de lokala med lite egna produkter.

Filifjonkan! Ja Vaxholm är en riktig båtstad. Vi såg flera båtar som var ute i söndags! Kul med lite utflykter så här års.
Hoppas att du har haft en bra tisdag.

6:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home