Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

onsdag, december 05, 2007

Julbord Mosebacke

Nu har jag äntligen åkt Katarinahissen! Det hände igår då jag var med jobbet på Mosebacke på julbord. Det var mycket gott. När jag går på julbord försöker jag att äta sådant som vi inte har på jul. Här fanns det massor att välja bland.
Trevlig underhållning av Dean Martin Experience som körde gamla sköna Dean Martin låtar. Uppskattade av alla, kanske dock främst av oss som kommer ihåg honom.

3 Comments:

Blogger Eva Agnes said...

Hej Ingrid!
Det låter trevligt med julbord på Mosebacke.
Och Katarinahissen åkte jag som barn. Åkte spårvan dit med min faster. När vi skulle hem igen kom vi ifrån varandra. Panik! Som jag alltså minns ännu.
Du ska ha stort tack för restaurangtips i Danderyd.Det ser typiskt ut som "mitt" Danderyd.
Kramar Eva Agnes

11:35 fm  
Blogger Hannele på Hisingen said...

oj så trevligt.

12:51 em  
Blogger Ingrid E said...

Eva Agnes! Vilket dramatiskt minne! Förstår att du minns det fortfarande. Tur att det gick bra.
Hoppas att du får en trevlig och god dag i Danderyd.

Hannele! Alla tyckte det var mycket trevligt.

3:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home