Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

tisdag, november 13, 2007

Stockholmsbesök

Det är lite spännande att åka in till stora Staden för jag är inte där särskilt ofta, håller mig på hemmaplan mest.
Igår var Stockholm lite extra suddigt för jag lämnade in mina glasögon för att få glasen lite stadigare och medan limmet torkade tog jag mig en promenad i Gamla Stan. Hoppas att jag inte träffade på någon bekant som undrade varför jag inte hälsade!

Ombyggnaden av Slussen är under diskussion. Jag har inga varmare känslor för platsen, för mig är det viktigaste att de får en fungerande trafiklösning.

Kan garantera att Stockholm inte ser ut så här idag för nu har det snöat rätt så rejält, det är vitt överallt nu. Annars så var det befriande att Stockholm hittills klarat sig från julbelysning och pyntande.

3 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Haha, jag har sällan anledning att lämna Hisingen, det lilla snö som kom igår, såg man knappt.

9:19 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej Ingrid,
Hur kan man "sluta" somna framför TV:n? Jag känner inte ens at jag somnar, jag bara vaknar....

7:17 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Hemma bäst. Tyvärr ligger snön kvar här och har gjort promenadvägarna glashala.

Han! Det ena ger det andra. Genom att jag lyckats hålla mig vaken kvällstid så sover jag bättre på natten och eftersom jag sovit bra så somnar jag ej framför TV:n. Annars så känner jag igen det där allt för väl; somnar bara in och vaknar alldeles stel i TV-soffan.

9:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home