Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

onsdag, augusti 01, 2007

Semesterslut

Idag 1:a augusti, tar min semester slut. Ikväll skall jag till avdelningen igen och jobba. Skulle gärna ha tre veckor semester till! Den har varit skön. I år har jag verkligen tagit det lugnt på semestern och den har därför inte gått rekordsnabbt.
Igår var Pia o jag inne i stan för en sista semesterkväll. Först äta gott och sedan blev det varm choklad (vit) ute på Birger Jarlsgatan. Passade på att ta några bilder av den fina ljusa kvällen. En av de sista? Tycker att denna bild blev lite rolig.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Ingrid E. Så det är slut nu på din ledighet. Det brukar kännas så avigt när man kommer tillbaks till arbetet första dagarna efter lång ledighet. Ang T-banan så är det en och annan som klappar katt men de flesta är lite rädda att bli klösta..fnissar

12:28 em  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Jo det kommer att kännas konstigt ikväll men man är snart inne i det igen.
Man stoppar kanske inte in handen i en bur hur som helst för då lär man bli klöst men lite stillsamt prat brukar vara populärt och sedan kan det bli klösfritt klappande:-)

12:47 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Låter som en härlig avslutning på semestern, men sommaren är inte slut ännu :)

6:28 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Förhoppningsvis har vi många soliga dagar att se fram emot.

6:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home