Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

tisdag, juli 31, 2007

Daisys trädgård

Idag vill jag visa några bilder från Daisys trädgård i Kista.
Vi lärde känna varandra när Daisy med familj bodde i mitt område i Danderyd. På den tiden hade Daisy en helt fantastiskt blommande balkong. Med flytten till Kista fick hon möjlighet att odla. Hon har förvandlat deras uteplats till en blommande oas. Helt fantastisk!

Rabatt mot lägenheten.
Mot gatan
Utanför lägenheten, gatan sköter Daisy också.
Klart att hon får många uppskattande ord från grannar o förbigående.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Ingrid E. Ja det var en fin liten trädgård hon har jobbat med.Visst är det trevligt med så kreativa människor.

5:28 em  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Daisy gör en stor insats på en liten trädgård. Ja ursprunget kunde inte kallas trädgård men nu är det en oas.

5:55 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Underbar uteplats, kul, väcker gamla minne, jag har haft två (nej tre) uteplatser.

8:09 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Jag kommer ihåg dina uteplatser, jättefina, men mot Daisy ligger vi i lä.

11:36 fm  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Vi bodde aldrig så länge på uteplatserna (besökte du den lilla lägenheten, som vi lånade under byggtiden?)

6:30 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Jag vågade aldig besöka den lilla lägenheten.

6:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home