Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

tisdag, juni 05, 2007

AXEL

I söndags fick jag för första gången den stora äran att träffa Axel. Född den 28 april.
Jag tycker att han är väldigt lik sina syskon. På de bilder som jag fick av honom som nyfödd tyckte jag att han var lik storebror Carl, nu tycker jag att han är mer lik storasyster Cecilia.
En riktig sötnos alltså och en mycket trevlig bekantskap. Hoppas att vi ses snart igen!
Helgen har jag tillbringat i Göteborg. Träffat en massa trevliga människor men också djur. Hunnit med att se mycket bl a Botaniska och Liseberg. Bloggen kommer de närmaste dagarna att handla om göteborgsbesöket.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kul med nya släktingar.
Min mor undrade på 75-årsdagen, om vi kan bli hundra pers på hennes hundraårsdag..

6:12 em  
Blogger Ingrid E said...

Visst blir man glad av sådana här småttingar.

Din mor har ju en hel del barnbarn som förhoppningsvis får lika många barnbarnsbarn och med respektive så blir det kanske 100!

6:24 em  
Anonymous Anonym said...

Ingrid.

Jag kan tala om för dig att R.Wallenberstatyen blivit ytterligare vandaliserad - denna gången mycket värre!! Den måste nog hägnas in på något sätt!!!
Tjing, tjonh
Mostern

7:29 em  
Blogger Ingrid E said...

Jättetrist att det inte fick vara i fred. Något måste omedelbart göras!
Kram moster!

11:23 fm  

Skicka en kommentar

<< Home