Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

torsdag, maj 24, 2007

GRATTIS BOB

Idag har Bob Dylan födelsedag, 66 år blir han. Stort GRATTIS. Jag firar honom bl a med skivan från Scandinavium i år. Jättebra skiva.
Hoppas att han får en bra födelsedag. Med barn och barnbarn? Och att han får vara frisk och fortsätta med sin "Never ending tour".
Visst är jag en hysterisk Bob Dylan fan som åker på en massa konserter. Men vad roligt det är och vad mycket jag också får se. Jag tänker bl a på nu senast i Danmark, en härligt skön höstdag i Oslo, en underbar sommardag på Borgholm + konserter och trevliga människor att umgås med.
Nu är det bara att hoppas att han snart kommer tillbaka till Norden, gärna nästa sommar med utomhuskonserter.

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Grattis grattis, har några skirvor från 1970-talet, men har aldrig sett honom live.

5:42 em  
Blogger Ingrid E said...

Då har du något att se fram emot! Dylan idag o 70-talsdylan är rätt olika. Din son gillade att höra på Dylankonsert på CD.

6:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home