Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

onsdag, maj 23, 2007

Mina pojkar

Denna vecka har jag katten Moses boende hos mig. Eftersom Sigge L är här som vanligt så träffas de båda pojkarna hos mig. Det går jättebra, de känner varandra sedan Sigge var valp och det har aldrig varit något problem (peppar, peppar). Moses umgås dagligen med en annan hund.
Sigge o Moses tycker om varandra men ligger mesta tiden och sover. Skönt att de kan koppla av. Problemet är att få de bägge gossarna på samma bild. Inte lätt, kan jag tala om.
Moses från den vackra sidan

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jättegulliga. Vad kul att inte "som hund och katt" stämmer alltid.
Annika

7:53 em  
Blogger Ingrid E said...

När det var dax för första träffen mellan dem så frågade jag efter råd och de jag fick var att ta det lugnt och se till att katten fick ha sin mat i fred. Det fungerar.

11:54 em  
Anonymous Anonym said...

Dina pojkar var ju söta Moses var en riktig snygging. Taxen o katten gillar varann kan jag förstå av fotot
Har en väninna som har Collies tillsammans med katter o de sover ihop hur söta som helst

3:37 em  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Vänjer man djuren från det de är små så går det bra sedan. Det är viktigt att vi människor inte lägger oss i vad de gör utan låter dem klara sig själva.
Sigge o Moses blir glada när de får träffas.
Sigge hälsar att han är en Norwichterrier.

6:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home