Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

onsdag, augusti 18, 2010

Semester i Väst

Hemma igen i vardagen efter mysiga dagar på Västkusten. Inte världens bästa väder men vad gör det när man har trevligt.
I topp av äventyr i väst kommer åkturen i göteborgshjulet med mina syskon.
Utsiktsbilderna har jag tagit från denna åktur.
Avenyn. Tänk så mycket sula som jag slitit när jag promenerat upp och ner för denna aveny! Oftast har målet varit Avenyen 1 och moderaterna.
Mycket kul o goda middar har det också blivit vid denna gata.
Tjusig solnedgång bakom Hisingen fick vi också uppleva.
En trevlig åktur som rekommenderas!
Återkommer med mer från min semester, i salig blandning.

7 Comments:

Blogger Filifjonkan 1 said...

Hej Ingrid. men så kul du är hemma nu du med Ja jag är på G kör igång som vanligt på måndag igen. Nu räcker tiden bättre . Menar du att du åkte det stora hjulet,gudars jag försökte i Malmö men kom aldrig i det i alla fall är höjdrädd insåg min begränsning.Men roligt se på när andra åker.Ja jag får läsa ikapp lite sen vartefter då. Vi ses

7:32 em  
Blogger NinaH said...

Kors vad modig du är! upp i hjulet!! Får man inet mig (... Skippade just Praters i Wien!;-)...)
Låter som du haft en skön västkusttur i alla fall!;-)

8:27 em  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan o Nina!
Det var en riktigt trevlig åktur. Inte alls läskig, kanske beroende på att det var hela korgar.
Njöt av den fina utsikten.

8:58 em  
Blogger Filifjonkan 1 said...

Aha du är inte höjdrädd alls du då förstår jag ...det är bara jag om blivit mer och mer för vart år törs snart inte stå på mina trösklar inomhus fniss,,

10:32 fm  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Visst är även jag skraj, speciellt när det gäller att gå nerför på egna ben. Märker att balansen inte är var den varit. Njuter dock av utsikter.
Trösklarna...:-)

10:54 fm  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Hjulet har jag inte åkt,
men roat mej på Kulturkalaset.

1:17 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Hoppas att du som bor på Hisingen passar på att se din plats på jorden från hjulet.

7:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home