Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

torsdag, december 31, 2009

Hej då 2009!

Dags att summera 2009.
Vilket år det har varit - så mycket som har hunnits med.
Resan till St Petersburg kommer överst på listan. En önskeresa som blev av. Så mycket vackert det fanns att titta på där. Åker gärna tillbaka.
Det blev en resa till Kanarieöarna också. Inte så fint väder som det brukar vara men underbara blommor att njuta av bl a min favorit Bougainvillea.
Dylanturné. Underbart kul. Tog mig till många platser. Ryktet säger att han kommer till Göteborg i maj för utomhuskonsert. Äntligen - ska bli underbart!
Alltid trevligt att få besök av goda vänner. Så mycket roligt vi hann med. Dagarna med Hannele var som vanligt roliga och vi hann se massor. Det blev mycket Bellman denna gång med besök på Haga och musikalen Life of Bellman på Ulriksdal. Det blev mysiga besök på Djurgården både med Hannele o Nina och med Lotta.
Under 2009 förlorade jag en del kära men det kom också nya små människor i mitt liv. Hanneles dotterdotter var en mycket trevlig sådan bekantskap.
Sigge L min stora kärlek. Gillar inte promenader i regn, föredrar att ligga hemma på soffan. Just nu har han övergivet mig men är förhoppningsvis snart hos mig igen.

6 Comments:

Anonymous margit said...

Hittat o tittat in i din blogg!!
Vill önska dig Ett riktigt GOTT NYTT ÅR också!!
Margit

1:51 fm  
Blogger Ingrid E said...

Margit!
Kul att du hittade hit. Önskar dig också allt gott för 2010.

2:30 fm  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Gott nytt 2010!

3:02 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Önskar dig också ett Gott 2010!

4:10 fm  
Blogger Filifjonkan 1 said...

Hej Ingrid. Men da...du går jag kommer...vi går om varandra numera tydligen. Ser att du haft en lyckat år vilket vi bloggare med fått ta del av genom dina bilder och inlägg.Det tackar jag för. Ja och vit blev julen fast vi inte trodde det innanpå och kallt har vi det med som det skall vara.Förstår Sigge som inte vill ut i regn Pysen hälsar,,han gillar inte heller regn. God fortsättning nu då Ingrid på det nya året.

4:07 em  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Gott 2010! Vi ses längre fram.
Kram!!

10:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home