Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

onsdag, november 25, 2009

Med jobbet

Förlåt att jag varit dålig med att blogga på sistonde. Skärpning lovas! Det har varit mycket men verkar lugna ner sig lite nu.
Jag börjar med igår. Vi hade planeringsdag på arbetet. Därefter gick vi på libanesisk restaurang och åt gott. Dock var jag lite besviken på efterrätten. Ingen glass, bara banan så där sparade jag mig i onödan.
Naturligtvis var det magdans. Vi lyckades med att förvåna dansösen. Först var det min bordsgranne från Bangladesh som hoppade upp självmant o började dansa. Sedan när hon gick runt för att få upp folk att dansa gjorde hon stora ögon över alla gravida magar. Vi väntar tillökning på minst fem och nästan alla var med på vår trevliga middag.

2 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Magdans är väldigt bra för gravida,
de finns egna dansgrupper för dem.

12:50 fm  
Blogger Ingrid E said...

Så bra! Då blev babysarna extra glada häromkvällen!

11:35 fm  

Skicka en kommentar

<< Home