Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

torsdag, september 10, 2009

Ny kamera

Förlorade min gamla kamera under semestern i Göteborg. Har gett upp hoppet att se den och dess minneskort igen. Ny kamera är inhandlad. Var nöjd med min gamla Canon IXUS så det fick bli den senaste i den serien Canon_IXUS_100_IS i min favoritfärg rött. Till den fick det bli en ny väska.
Tycker att den verkar ta bra bilder bl a bra närbilder av min blommor så jag kommer nog inte att ångra mitt val.
Flera nya finesser som jag ännu inte hunnit prova såsom att jag kan koppla den till TV:n och att den filmar i hd-format. Ska bli kul att prova.

4 Comments:

Blogger Anna tassar in.. said...

Grr o morr på sådant du..att bli av med sin kamera är verkligen surt...Men kul med en ny ialla fall nu då..kan tro att du leker med den ..lycka till..

10:32 em  
Anonymous Hannele said...

Snygg och fin bild, hoppas du inte hade mycket på minneskortet...

6:22 em  
Anonymous Ingrid said...

Det var en söt kamera som du köpt.
Den verkar ju ta fina kort.
Kram Ingrid

8:35 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Ja det är kul med ny kamera men lite väl lyxigt att byta kamera varje år. Hoppas att jag får behålla denna längre.

Hannele! Hade köpt nytt stort minneskort till min göteborgssemester. Tog massor med kort men de är nu borta tyvärr.

Ingrid! Både söt och bra. Är mycket nöjd.

11:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home