Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

onsdag, april 22, 2009

Kul med kalas!

Anledningen till min göteborgsresa för 60-årsfest på lördagen. Det är verkligen kul med kalas! En eloge till alla som ställer upp och firar och bjuder in sina vänner. Det är så roligt att träffa vänner som man kanske inte ser så ofta. Några var det flera år sedan sist. Och alla blir vi bara vackrare med åren!
Det bjöds på festlig och mycket god mat.
Fint dukat med bl a ljus.
Bland de jag träffade var Hannele men det var inte så länge sedan sist.
Trevligt hade jag.
Gott var det så tallriken blev riktigt rensad.
Tack för trevligt kalas!

3 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Verkligen kul, när folk har lust att fira. Inte behövde man gå hem hungrig, kul att träffa gamla vänner.

3:02 em  
Blogger Anna tassar in.. said...

Himmel som ni käkat länsat allt..men jag då Ingrid..va..kommer jag försent..oj ja men vilken tur att jag är bortbjuden ikväll då..kram på dig jag förstår att du haft det great..

3:18 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Det var kul att träffas igen, tur vi har vänner som fixar trevliga kalas.

Anna! Det gäller att vara på plats om man ska få smaka på det goda. Hoppas att du får lika gott o trevligt ikväll som vi hade.

4:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home