Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

tisdag, mars 17, 2009

Om aftonen - mot Amadores

En kväll tog vi strandpromenaden till Amadores. Det var en underbart fin kväll med fullmåne och dagen efter fick vi vår soliga dag. Bilden ovan är hamnen i Puerto Rico.
Där uppe bodde vi. Inte på toppen i år men högt ändå.
Man har uppenbarligen ett försvar på Gran Canaria. Detta fartyg vaktade oss och de hade militär flygövning när vi lämnade ön.
Underbar, fredlig bild av en vacker solnedgång.
Målet för promenaden var Amadores_Beachclub där åt vi en underbart god middag. Jag åt dessa firrar. Oj så gott!

6 Comments:

Blogger Anna tassar in.. said...

Underbart Ingrid..kan känna känslan där om kvällen..lycka du..gott med fisk oxå..mmmm rosa skimmer på himlen..

5:36 em  
Blogger Ingrid E said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

5:58 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! En förtrollande kväll med blå-rosa himmel. Gott o nyttigt med fisk.

6:24 em  
Blogger Resa med Herbert said...

Hej Ingrid!

Vad kul att du visar dina bilder, i kvällsbilder blir det ett sånt underbart ljus.

Menar du att du åt fisken, den ser ju grym ut, som du förstår så är jag ingen fiskälskare, särskilt inte sån här fisk med ben och allt.

Trots de hade vi fisksoppa till middag idag, fast den var gjord på djupfryst fiskblock, men tror du inte ändå, att jag hittade ett fiskben i soppan, det verkar som alla fiskben dras till mej. Nä tacka vet jag laxfilé, den brukar vara benfri.

Skön tisdagskväll önskar jag dej

Irene

8:29 em  
Blogger Filifjonkan 1 said...

Morrn Ingrid å så fina bilder du visar bra med vakteriet med kan nog behövas att det finns vakande ögon i dessa tider som råder.Fiskarna var säkert goda men den översta ser lite skräckinjagande ut heheh..Ha en bra mitt i veckandag

5:37 fm  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Vackert.

12:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home