Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

torsdag, september 27, 2007

Ulriksdal i höstskrud

Det är så vackert ute nu, naturen har klätt sig i sin färggrannaste höstskrud. Förhoppningsvis klarar vi oss utan frost och stormar ett tag till så vi får njuta lite mer av höstfärgerna.

Osäkert om det blir något bloggande på några dagar nu, kanske inatt också. Sedan skall jag på sammanträde. Idag kommer det fint besök från Umeå. Hanneles son, mitt fadderbarn, skall bo här några dagar med flickvän. På lördag skall han springa lidingöloppet
Hoppas att det fina vädret håller i sig.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vacker höstbild, ta väl hand om sonen nu.
kram

11:21 fm  
Anonymous Anonym said...

hej Ingrid ..ja nu är man hemma och det är skönt. Skall packa upp bara..ja det är då höstvackert ute sannerligen lömnnarna är sprakande rödgula fint. jaha du skall ha nattgäster så kul och Hanneles son som skall springa..får hålla tummarna då att han springer in bland de främsta kanske först,,rent av

11:46 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Nu är det lätt att ta naturbilder. Lovar ta väl hand om sonen, om jag får och hinner träffa honom.

11:51 fm  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Visst är det skönast hemma.
Det är så vackert ute nu att jag inte vill vara inne o städa men det behövs sannerligen.
Tror inte han satsar på förstaplatsen utan att göra en bra tid. Här hålls det tummar!

11:54 fm  

Skicka en kommentar

<< Home