Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

torsdag, september 20, 2007

Ingrid Bergman i Haga

filifjonkan har varit på Ingrid Bergmans Dannholmen och fotograferat. Jag var då bara tvungen att leta reda på mitt foto på Ingrid Bergman och Lasse Schmidt på promenad i Haga, Göteborg. De tittar i antikvitetshandeln mittemot där jag bodde på den tiden, 1974. De kom nog från Dannholmen den dagen. Kanonbra bild för den tidens kamera, ack om det hade varit med dagens kamerateknik istället.

Lars Schmidt o Ingrid Bergman hösten -74

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej,
Så kul att du har bild på det med...i ärlighetens namn var detta förra sommaren fjonkan var och smög men mysigt ställe men det här var ju jättekul att du hade dem sådär.

4:29 em  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Min hund var valp då så kameran var ofta framme. Tur det när Haga fick så fint besök. Ingrid Bergman är en av mina absoluta favoriter.

5:08 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Oj, så kul! Vad mer har du i gömmorna, undrar jag....

5:14 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Inte så mycket men mina rariteter visar jag på min blogg, så fortsätt titta in!

5:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home