Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

måndag, september 24, 2007

På promenad med Sigge L

Nu när det är sköna höstdagar är det helt OK att ta långa promenader med Sigge, mitt dagbarn. Sigge är en Norvichterrier. Väldigt liten tycker jag så därför kallar jag honom för Sigge L. När vi går på våra långa promenader så går det väldigt långsamt för Sigge efter ett tag. Då kommer först jag, sedan ingenting, sedan ingenting. Sedan kommer Sigge L, precis som på denna bild. Jo han kommer där långt borta. Så nu kallar jag honom för Sigge L som i långsam.
Väldigt söt är han i alla fall.

2 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Höstpromenader är det bästa jag vet, jag gillar lövskog, är uppvuxen med gran...

4:22 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Höstpromenader kan vara underbara. Både med o utan hund.

4:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home