Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

söndag, september 16, 2007

Singin' in the rain

Igår var jag på Oscarsteatern och såg o hörde musikalen Singin'_in_the_rain . Det var Sigge som bjöd, eller snarare hans matte.

Det var en helt fantastisk upplevelse som jag rekommenderar varmt. Bra skådisar som gjorde jättebra dans och sångnummer, även i regn! Enda protesten är att jag idag har ont i magen efter allt skrattande åt Maria Lundqvist talkonster.
Karl Dyall är en stor favorit. Han representerar för mig den nya generationen artister som verkligen behärskar det där med dans och show. De har gjort att det är roligt att gå på musikteater i Sverige.

4 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Kul med bra nöjen.

3:37 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Absolut!

3:40 em  
Anonymous Anonym said...

Kul att höra. Jag ska se den i oktober med "gamla" vänner.

9:47 em  
Blogger Ingrid E said...

Brittmarie! Grattis du har verkligen något roligt att se fram emot.

4:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home