Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

fredag, september 28, 2007

Aktiv helg

Nu när Kaprifolen blommar så skönt är det dags för september månad sista helg. Det verkar att bli fullt upp med sammanträde och ungdomar på besök. Tyvärr skall vädret bli sämre, nu blåser det men jag hoppas att regnet låter vänta på sig.

Igår kväll hann jag träffa Hanneles son och vi åt middag tillsammans. När jag lämnade honom var han upptagen med att läsa sin mammas blogg. Förhoppningsvis hinner vi ses en stund idag.

3 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Kaprifol är så fin, doftar här ockå fortfarande. Nu började jag längta lite efter sonen, att komma på att flytta så långt från sin mamma, ge honom en kram från mej.

7:40 fm  
Blogger Strumpstickan said...

Jag älskar kaprifoler:)

9:07 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Tycker att vi två skall åka o hälsa på sonen vid tillfälle!

Monica H! Kaprifoler tillhör mina favoriter också.

3:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home