Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

fredag, april 20, 2007

Aprilväder

Det senaste dygnet har April visat att man har vanligt väder dvs alla vädertyper under ett dygn. Vi i Danderyd har haft hagel igår kväll (tack o lov, jag var inomhus), regn hela natten (välbehövligt), snöstorm på morgonen (när jag cyklade hem från jobbet) och nu på em skiner solen. Blåser gör det hela tiden så det är kallt ute.

Penséerna är räddarna i nöden. Inget dåligt väder biter på dem, de blommar så fint i den nygödslade rabatten.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej!

Min sida har blivit utsatt för kopiering och därmed fellänkningar. Detta känns oerhört trist och jag har nu anmält det hela. Men som du säkert förstår är det inte JAG som länkar till några porrsidor...Jag tackar för din uppmärksamhet och säger så också att även du har en fin blogg.

Trolda - tacksamt.

12:50 em  
Anonymous Anonym said...

Min RIKTIGA adress är trolda.blogg.se kanske jag skulle tillägga...den kopierade är snarlik.

Trolda - tjingeling

12:51 em  
Blogger Ingrid E said...

Trolda!
Det är verkligen bedrövligt det som du råkat ut för. Du får inte tappa sugen och sluta blogga! Du har en jättefin sida och jag återkommer gärna dit!
Kram!

1:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home