Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

lördag, februari 03, 2007

Det ljusnar

Underbart, nu börjar den svaga solen att lysa upp. Idag var det fortfarande ljust kl 16. Nu märks det att vi går mot ljusare tider.

I morse var det inte roligt. Förmodligen slog jag nytt långsamhetsrekord mellan sjukhuset och hem. Det var nämligen glashalt. Efter den regniga kvällen blev det stjärnklart och kallt. Undrar hur många olyckor som hände i morse. Det låt ett tunt lager is på vägbanor och gångstigar. Tur att jag hade broddar på mig annars hade jag väl aldrig kommit hem!

3 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Hurra!

6:28 em  
Anonymous Anonym said...

Jag menade inte hurra för isen...

6:32 em  
Blogger Ingrid E said...

Ja, hurra för ljuset!

7:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home