Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

fredag, februari 02, 2007

Mera grönt

Utanför mitt fönster håller snön sakta på att rinna bort. Ser, nästan, fram emot det regn som skall komma idag. Hoppas att det tar bort snön definitivt.

En grå dag som idag är det mysigt att titta på bilder som denna. På Gran Canaria blommade Bougainvillea i många olika färger. Buskarna är något annat än våra krukväxter!

Så småningom skall det bli vår. Ett första tecken är att en diskussion kring trädgårdsmässan i Stockholm 29/3-1/4 http://www.tradgardsmassan.se/ startat på Forumet.

2 Comments:

Blogger Bloggblad said...

Jag har scrollat och tittat på härliga bilder - det är några år sen jag var på GC och Puerto Rico och Mogan - men jag kan känna dofterna och känslan när jag ser dina bilder!

3:22 em  
Blogger Ingrid E said...

Kul att du hittade hit och att du uppskattar mina bilder. I morses längtade jag lite extra tillbaka för det var jättehalt ute efter nattens frost, så är det aldrig i Puerto Rico!

3:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home