Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

fredag, januari 19, 2007

Datastrul!

Det har inte hänt något på min blogg över en månad främst pga att min dator är sönder. Förhoppningsvis är den snart hel igen. Då skall ni få se bilder från julen och resan till Gran Canaria, hoppas jag.

Detta skriver jag på mitt arbete. I natt arbetar jag igen för första gången sedan jag bröt fotleden 8 oktober. Skönt att komma igång igen även om det bara är för en natt. Tar det försiktigt i början och det verkar att gå bra!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sjuk dator är inte roligt, med kul att du själv mår bra, kram.

9:52 fm  
Blogger Ingrid E said...

Tack för det!
Idag är jag hos vänner och betalar räkningar och för att titta in lite. Det är inte kul att vara datorlös!
Kram!

7:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home