Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

onsdag, februari 07, 2007

Bästa julklappen 2

Bästa julklappen är den som varar och som är fullständigt oväntad.
Tidigt i höstas frågade min arbetskamrat Gun vilket som var min favoritfärg. Och det är ju rött. Funderade inte mer på det. Så var det dax att komma tillbaka till jobbet efter tre månader med bruten fotled. Jobbade med Gun som plötsligt kom med ett paket. Denna kaffekopp. Gissa om jag blev glad! Vi har haft problem med att dagpersonalen tagit våra personliga kaffekoppar. Nu med nya koppar med våra namn på skall vi väl få ha dem i fred?
Gun! Stort TACK!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad fin! En sådan skulle jag också vilja ha, fast blå.
/En annan Ingrid

6:39 em  
Blogger Ingrid E said...

Klart det blir en fin kopp med det fina namnet! De flesta av mina arbetskamrater har blå text på sina muggar men min är finast!

7:52 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Fin julklapp, verkligen.

10:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home