Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

tisdag, februari 27, 2007

Bokrea, sjukgymnastiken

Nu har jag varit på bokrean på Åhléns, en snabbis. Den boken som jag helst ville ha var boken om DeGaulle. Kul att den fanns kvar. Övriga köp är pga rean. Den stora gåtan är Stora gåtboken. Den fick jag av misstag, jag skulle ha Dags bok om rosor. Hoppas att den finns kvar nästa gång.

Idag var sista gången på sjukgymnastiken. Nu går jag utan problem. Har nästan full rörlighet i foten. Återstår gör balansen som måste bli bättre och att snön försvinner så jag kan lämna kryckan hemma.
Tack Ulrika, sjukgymnast på Mörby vårdcentral för god coaching!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lite göteborgskt, ser jag. Förmodligen skulle maken hitta fler böcker att läsa bland dina än mina..

10:42 em  
Blogger Ingrid E said...

Klart det måste vara göteborgskt, tyvärr inte boken om mat i Göteborg som du hittade. Gillar maken historia? Det gör jag.

11:21 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, allt, historia också, nu köpte han en del matteböcker och var lycklig över sin ”På spaning efter den tid som flytt” av Proust.

11:25 fm  
Blogger Ingrid E said...

Har börjat på boken om deGaulle. Verkar jättebra. Boken med recept verkar vara en flopp eller så var jag inte tillräckligt hungrig när jag tittade i den.

4:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home