Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

söndag, februari 18, 2007

MÅL!

Toppen! Markus ringde och meddelade att det gick jättebra på Vikingarännet.

Vi hade väldigt trevligt igår kväll. Åt middag, naturligtvis pasta. Markus gick och la sig jättetidigt och fick sova ordentligt. Upp kl 05, frukost och sedan iväg. Allt hade fungerat perfekt! Naturligtvis var han lite mör i kroppen nu. Tror att han fick en tid runt fyra timmar vilket är utmärkt för en som åker för första gången och dessutom är otränad på naturis. Han får komma och träna på Edsviken tills nästa år!

Nu har det preliminära resultatet kommit. Markus blev 62 i sin klass på tiden 03:39:41. Av 276 startande! 39 min efter segraren. Fantastiskt bra! Jättegrattis Markus!

5 Comments:

Blogger Prometheus said...

Det var duktigt! Hälsa Markus så mycket. Jag kom in på 3:35...
Fantastiskt lopp. Härligt väder och jättetrevlig stämning längs hela banan.

4:43 em  
Blogger Ingrid E said...

Jag lovar hälsa! Roligt att det blev en så lyckad tävling.

4:50 em  
Anonymous Anonym said...

Jag är såååå mallig!

/mamma

4:54 em  
Blogger Ingrid E said...

Det tycker jag att du skall vara Hannele. Jättetrevlig kille med sunda intressen. Idag får han nog känna av en del muskler som han pluggar om.

4:59 em  
Anonymous Anonym said...

Tack för att han fick en bra uppladdning innan tävlingen.

7:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home