Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

lördag, februari 24, 2007

Te - godaste julklappen

Av Annika och Bertil fick jag detta te i julklapp. Jag som inte brukar dricka te i lösvikt. Men oj så gott det är! Dessutom härligt värmande i dessa dagar, idag blåser det nariga vindar.
Den klart godaste julklappen med smak av passionsfrukt, mango, cream och caramell. Jättegott med en sked honung. Namnet stämmer bra med smaken.

Hittade att Kobbs har en hemsida www.kobbs.se Där hittade jag intressanta fakta bl a att August Kobbs ligger bakom parker i Göteborg som t ex Slottsskogen.

4 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

LÅter härligt, varmt te ska man dricka så här års. Maken fick te från Finland, som luktar tjära. han har inte vågat smka på det ännu..

4:41 em  
Blogger Ingrid E said...

Tjärade rep luktar så gott så jag förmodar att även ert te luktar gott. Undrar hur tjära smakar!

5:35 em  
Anonymous Anonym said...

KUL ATT DU GILLADE TEET. OCKSÅ TREVLIGT ATT SES I APRIL (FÖR DET ÄR VÄL INTE ETT APRILSKÄMT). VÄLKOMMEN.
ANNIKA

2:44 em  
Blogger Ingrid E said...

Det skall bli trevligt att ses men jag kommer sista mars så att ni inte kan luras.:-)

5:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home