Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

lördag, december 02, 2006

MUCK!

Igår muckade Markus från lumpen och Arméns Musikkår. Det har varit en väldigt trevlig tid för mig med många bra konserter och trevliga besök av Markus familj. Så det är lite vemodigt att det är över. Jätteroligt var det att Markus och hans syster Anna kom hit igår. Började med att laga en jättegod gryta och kvällen fortsatte sedan med lite småprat. Idag åkte de vidare in till Stockholm. Ikväll skall de på Sweet Charity. Jag hoppas verkligen att de får en trevlig fortsättning på sin vistelse här uppe.
Syskonen. Visst är de lika.

Förutom att ha med sig god mat hade de också med sig årets första julstjärna. Den lyser så vackert rött i det höstgråa vädret.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ingrid vad härligt att bli så bortskämd!!!Så trevliga ungdomar - det har sina fördelar att vara invalid!!!
Krya på dig och "trava" på!!!
Kram från moster.

8:54 em  
Anonymous Anonym said...

Ingrid,
bra att du är snäll mot ungdomarna och lämnar tillbaka dem,
fast var är de nu??
/mamma till ungdomarna

11:37 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hej Moster! Du om någon vet hur trevligt det är att umgås med yngre generationer. Riktigt upplyftande!
Här gås det bättre o bättre. Inomhus går jag numera mest utan krycka! Skall snart ut och träna.

Hannele! Markus är på väg hem, tror jag och Anna skulle på mässa om nyttig mat idag.
Tack för lånet, det är alltid lika trevligt att ha dina ungdomar här.
Kram!

12:18 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Ingrid!
Tack för en trevlig kväll och morgon och för att vi fick sova hos dig! Jag hade jättetrevligt! Fin bild det blev också. =) Kommer gärna och hälsar på igen! kram Anna

3:53 em  
Blogger Ingrid E said...

Kul att du hade trevligt.
Du är hjärligt välkommen åter!
Kram!

4:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home