Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

söndag, november 26, 2006

Första promenaden

Idag har jag varit ute på min första lilla promenad sedan jag bröt benet. Tidigare har jag bara gått till och från bilen och sedan mest inomhus. Idag tog jag en promenad runt huset. Visserligen med två kryckor men över lite berg för jag var bara tvungen att gå och se hur mina blommor har det.

Det var soligt och relativt varmt, omkring 10 grader. Tyvärr så var det blåsigt och som tur var så gick jag åt rätt håll så slutet blev kall och blåsig, skönt komma in igen.

I rabatterna var det mesta dött. Lite gul Nunneört och så denna blomma. Inköpt för ett par år sedan på Hemköp, då var det en miniatyr. Kul att den klarat frosten.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Verkligen roligt att höra, Ingrid.
I vår ålder vill man inte ha brutna ben.

8:25 em  
Blogger Ingrid E said...

Det tar sin tid att bli bra nu när man inte är helt ung längre :-)

10:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home