Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

torsdag, juni 03, 2010

Hagadagen

Dataproblemen kvarstår men idag har den varit snäll så att jag äntligen kan visa bilder från söndagens Hagadag. En dag med underbart väder.
Tittade naturligtvis på det nya staketet med alla sina kameror. Mig gör det inte så mycket bl a för att vi nu har en fin promenadväg att gå på.
Lite trist är att Sångarprinsen, Prins Gustaf nu hamnat på fel sida staketet.
Var med Hannele på Haga förra året och fick då beundrat Haga Slott och statyn med Sångarprinsen på mycket nära håll.
Upp i Ekotemplet kommer man fortfarande. Pia kunde avnjutas av sin fanclub Sigge L.

Etiketter:

3 Comments:

Blogger NinaH said...

Aha! Det är så de avgränsat deras nya hem. Tur att Ekotemplet ännu kan nås i alla fall. Däruppe är det så vackert.
Ja, vackert i hela parken, ju!
Hade du också på dig krinolin under dagen??;-)

7:33 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Det var ju tur att vi var där i tid.

10:28 em  
Blogger Ingrid E said...

Nina! Hagaparken är ljuvlig och väl värd ett besök och en promenad. Jag var tidsmässigt klädd dvs för 2010.

Hannele! Ser följande på tt.s sida idag:
Fotoförbud kring Haga slott

Semesterbilden på kronprinsessan Victorias nya hem, Haga slott, kan leda till fängelse. Som en del av säkerhetsåtgärderna kring Haga slott har ett högt staket satts upp. Allt innanför staketet ska klassas som skyddsobjekt. (TT)

Verkligen tur att du tog mig dit förra året så vi kom allt riktigt nära. Något för dig att berätta för barnbarn!

4:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home