Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

måndag, juli 20, 2009

Tassoperation

Sigge L är i mina tankar idag för hans ena tass ska opereras idag. Och han är långt ifrån mig, på sommarlov i Falkenberg. Håller tummarna för att allt går bra.
Min cockerspaniel Pontus, gjorde en liknande operation. Sällan har jag sett en lyckligare hund än Pontus när jag hämtade honom. Sedan sov han mycket gott, var sig själv efter det. Det var tratt runt halsen ett tag, mest utomhus dock så den bekymrade honom inte särskilt mycket. Hoppas att det går lika bra för Sigge L.

8 Comments:

Blogger Anna tassar in.. said...

Men då..lilla tassen..aj aj..men det ska nog gå bra..

9:41 em  
Anonymous Ingrid said...

Sigge L kommer säkert att må som en prins om någon dag när allt är över.
Kram Ingrid

10:20 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

minns tratten

1:01 fm  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Rapporter säger att det har gått bra.

Ingrid! Hoppas att du har rätt.

Hannele! Visst var Pontus söt i sin tratt.

2:24 fm  
Blogger NinaH said...

Oja! Sigge kommer att klara det galant & få det så (extra) bra sen!;-)

2:30 fm  
Blogger Ingrid E said...

Nina! Sigge lär må bra. Tandrengörningen som gjordes samtidigt resulterade i att några lösa tänder åkte. Undrar hur han ser ut nu.

6:34 fm  
Blogger Filifjonkan 1 said...

Hej Ingrid åhh illa Sigge stackars tassen hoppas allt går bra :besvärligt när djuren inte är krya. Så du har haft en cockerspaniel de är fina hundar lagom stora med.Håller tummarna då för lille Sigge

11:46 fm  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Man vill att de små liven ska klara sig från sjukdomar o skador.
Om jag skaffar hund så blir det nog cocker igen.

5:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home