Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

torsdag, november 20, 2008

Nygammal telefon

Har under senare tid fått kritik för att jag hörs för dåligt i min telefon. Igår var jag inne i Stan o shoppade på Åhléns city och när jag såg denna kobra slog jag till. Ända sorgen är att de röda redan var slut så det fick bli en svart. Tyvärr för jag älskar ju rött.
Den ser ut som den klassiska Kobran men har knappar och ruta för nummerpresentatör. Dessutom går ringsignalen att stänga av vilket är viktigt för mig som sover dagtid efter nattjobbet.
Telefonen kostade 499 kr men mig bara 299 kr eftersom jag kunde utnyttja bonuscheckar. Återstår nu att lägga in alla telefonnummer i telefonboken.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nice Ingrid...Kobran är hur läcker som helst..du...jag yog kopior på noterna...du läser lite slavrigt tycker jag..skärpning Ingrid...jag skojar det är inte alltid man läser varje ord...så är det ju...bloggvärlden är för stor för att man ska hinna med det..så cool telefon du har nu då...prydnad liksom oxå..

5:40 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Nu blev jag nöjd! bra att du kopierar noterna men de är så snygga så därför trodde jag att de var original.
Cool, det var ordet för telefonen.

6:22 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Den svarta är ju så stilig, klar, inte dumt med julröd heller... Kul att gamla modeller tas upp igen.

5:39 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Visst är den kul, hade varit ännu roligare med röd. Verkligen kul att kobran fått nytt liv.

6:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home