Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

söndag, februari 11, 2007

Skridsko o Sigge nytrimmad

Först tog Anja guld även i störtlopp och sedan kom solen med klarblå himmel. Många gjorde då liksom jag, gick ut i den fina vinersöndagen. Det var gott om skridskoåkare på Edsviken.

Till helgen kommer jag att få fint besök. Markus kommer att bo här för han skall åka Vikingarännet nästa söndag. http://www.vikingarannet.com/
Det verkar bli fortsatt kallt så det blir nog en bra tävling.
Det skall bli kul att träffa Markus igen för sedan sist så har han kommit in på sjukgymnastutbildningen och flyttat till Umeå så vi har mycket att prata om.

På golfbanan träffade jag den nytrimmade Sigge och han såg ut att trivas även nu med snön. Nu ser man dessutom hans söta ögon bättre.



2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ååååååh vilken söt hund!!!!

9:42 em  
Blogger Ingrid E said...

Väldigt fin vovve som just varit ute på golfbanan och haft skoj.
Snyft, snart skall han åka ifrån mig.

1:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home