Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

lördag, oktober 21, 2006

Rent och fint!

Igår var hemtjänsten här för första gången. Oj, så rent och fint jag har det nu! Underbart! På mindre än två timmar fick jag diskat, dammsuget och golven avtorkade. Det luktade så rent o friskt efteråt.
Sedan kom Pia och Sigge med sushi. Vi avslutade med Ingrids äppelspecial. Mums!

Häromdagen kom ett kort från Patrik med familj som gjorde mig mycket glad.
Tvillingarna Cecilia och Carl hade gjort var sin teckning. Jag tycker att de lyckats med att illustrera min verklighet på ett fantastiskt sätt.

Carl har gjort ett höghus (båda sidor av pappret) med massor av trappor. Precis som jag känner det! Tycker jag bor jättehögt. Jäkla trappor!
Cecilia har träffat min sinnesstämning precis, dvs jag mår jättebra, egentligen inga moln på min himmel. Det är bara när jag skall förflytta mig som jag märker av att jag är bruten.

1 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Underbara teckningar. Min lillebror fick också hemtjänst, när han hade brutit. Skönt för dej.

10:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Home