Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

tisdag, april 19, 2011

Annika

Annika var den flitigaste läsaren av Ingrids blandning. Om jag höll upp ett tag så kom ett mail med påpekande att den saknades.
För några månader sedan somnade Annika in. En underbar o älskad vän har gått bort. Alltid glad, klagade ALDRIG! Vi hade mycket att lära av Annika

Det har inte känts meningsfullt att blogga utan Annika. Nu när våren är åter med blommor, sol och värme skall jag börja blogga igen. Det kommer att vara oregelbundet. Välkommen att titta in.

2 Comments:

Blogger ettig said...

Vilken tur jag ahde! Gick in på sidan för att radera den bland mina favoriter. Nu blir den kvar.
Glad påsk!
önskar
Birgitta

5:52 fm  
Blogger Ingrid E said...

Birgitta! Kul att du hittade hit igen. Har ju fått några påpekanden om bloggen, bl a från dig och det får mig att vilja fortsätta. Välkommen åter!
GLAD PÅSK!

7:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home